Verkkosivustotutkimus 2020 – Suorituskyky vs. välitön poistuminen ja konversio

Miten verkkosivuston suorituskyky vaikuttaa kävijöiden välittömään poistumiseen sivustolta? Entä miten se vaikuttaa sivuston konversioon, eli sivuston kykyyn tuottaa liidejä? Kuinka testaamamme noin 20 000 suomalaista verkkosivustoa pärjäävät suhteessa edellisiin?

Vastaukset näihin kysymyksiin löydät katsomalla tämän videon.

Verkkosivuston nopeus vaikuttaa suoraan välittömään poistumiseen sivustolta sekä sivuston konversioon, eli kykyyn tuottaa myynnille potentiaalisia liidejä. Valtaosa suomalaisista verkkosivustoista ei hyödynnä tätä potentiaalia. Verkkosivuston suorituskyvyn pitäisikin olla kunnossa ennen, kuin hakukoneoptimointiin tai digimarkkinointiin käytetään rahaa, koska muuten niiden tulokset ja panostus valuu hukkaan.

Haluaisitko virittää sivustonne parempaan iskuun?

Pyydä maksutonta konsultaatiota

Aiheeseen liittyvä sisältö ja palvelut

Verkkosivuston nopeuden kilpailija-analyysi

Miten sivustonne nopeus sijoittuu suhteessa tärkeimpiin kilpailijoihinne? Verkkosivuston suorituskyvyn optimointi[lue lisää]

WordPress-sivuston suorituskykyoptimointi

Verkkosivuston merkitys nykyaikaisessa myyntiprosessissa kasvaa jatkuvasti, sillä yli 70% B2B-ostajista[lue lisää]