Kuinka verkkosivuston suorituskyky vaikuttaa myyntiin ja markkinointiin vuonna 2020?

Verkkosivuston suorituskyvyn merkitys

Testasimme heinä-elokuussa lähes 20 000 suomalaisen verkkosivuston suorituskyvyn. Löydöksemme olivat sen verran shokeeraavia, että päätimme tehdä tälle kansalliselle ongelmalle jotain.

Havaintojemme mukaan Suomessa poltetaan satoja miljoonia Euroja vuodessa hukkaan toimimattomien verkkosivustojen vuoksi. Katso oheiselta videolta keskustelumme, niin kuulet miten ja miksi verkkosivuston suorituskyky vaikuttaa yrityksen myyntiin ja markkinointiin.

Verkkosivuston suorituskyky vaikuttaa mm. hakukonenäkyvyyteen, välittömään poistumiseen ja sivuston konversioon, eli kykyyn tuottaa myynnille liidejä.

Muun muassa näistä asioista keskustelemme Digitoimisto Digidigin yrittäjän Arno Männistön kanssa tässä suorituskykyä käsittelevän videosarjamme ensimmäisessä osassa.

Käytimme sivustojen testaamiseen Googlen PageSpeed Insights -verkkopalvelua. Mitatuista sivuista noin 55% jäi Googlen alimpaan luokkaan.

Voit halutessasi varata veloituksettoman 45 minuutin konsultoinnin verkkosivuston suorituskyvystä

Bookkaa veloitukseton konsultointi tästä