Aiheena verkkokauppa, osa 2: verkkokauppa-alustat ja B2B – vieraana Mikko Hänninen

Verkkokaupan perustaminen ja pyörittäminen on nykyään suhteellisen helppoa valmiiden alustojen myötä. Myös B2B-myynnissä kannattaa hyödyntää verkkokauppaa, ja verkkomyynnin volyymit ovatkin B2B:ssä suurempia kuin kuluttajapuolella. Tämän viikon episodimme asiantuntijavieraana on jälleen Aalto-yliopiston tutkija ja kauppatieteiden tohtori Mikko Hänninen.

Videopodcastin toisessa osassa kuulet lisää esim. näistä aiheista:

  • Kuinka alustatalous on muuttanut verkkokauppaa ja yksittäisen toimijan pääsyä verkon markkinoille?
  • Mitä merkitystä on kanta-asiakkuusohjelmilla ja kuinka asiakas lukkiutetaan?
  • Millainen rooli verkkokaupalla on B2B:n puolella?
  • Mistä lähteä liikkeelle verkkokauppaa perustaessa?

Katso ja kuuntele episodi, niin saat hyödyllistä tietoa verkkokaupan alustoista, hylättyjen ostoskorien minimoinnista ja muista verkkomyynnissä menestymisen keskeisistä tekijöistä.

Jos haluat keskustella Let’s do !t:n ja Pekan kanssa kasvusta, digitaalisesta kilpailukyvystä ja esimerkiksi kasvuhakkeroinnista, joka yhdistelee luovan tuottavasti teknologioita ja viestintäkanavia, jätä yhteydenottopyyntö tästä: https://letsdoit.fi/jutellaan/

Voit kuunnella episodin myös suosituimmissa podcast-sovelluksissa, kuten Apple Podcast tai Spotify, tämän linkin kautta:  https://anchor.fm/letsdoit-fi.

Mikko Hännisestä saat lisää tietoa osoitteesta mikkohanninen.com  ja voit seurata häntä myös LinkedInissä: https://www.linkedin.com/in/mikkohanninen/ 

Pekka Poukkulaa voit seurata LinkedInissä: https://www.linkedin.com/in/ppoukkula/